Firefox til mobilen!

Nu er det officielt og kun et spørgsmål om tid, før vi kan nyde Firefox browseren på vores E71. Den mobile udgave af Firefox kommer til at hedde Fennec og er formodentlig klar en gang til foråret 2009. Og uhhhhh hvor jeg glæder mig.

fennec01

Du kan læse mere på Christian Sejersens blog her : Christian Sejersen

Eller på den offficielle wiki her: Mobile MozillaWiki

EDIT:  og som man kan læse i kommentarene så skriver Christian Sejersen, at Fennec formentlig først er klar i 3. kvartal 2009….

~ af e71freak på 11. december 2008.

2 kommentarer to “Firefox til mobilen!”

  1. Det er ret usandsynligt at Fennec er klar til foråret, da vores foreløbige plan er at have det fulde feature-set færdig-kodet i slutningen af april. Det mest sandsynlige er nok en alpha release i 3. kvartal 2009.

  2. Hej Christian. Tak for updaten, selv om jeg jo hellere så at den var klar til april :-).
    Jeg er personligt voldsomt glad for at min favorit browser til pc’en også kommer til mobilen og glæder mig til at følge med på wikien.

    Jeg håber ikke at jeg nå at sætte mine forventninger for højt så det ender med at jeg går hen og bliver skuffet til efteråret.

Skriv et svar

 
