Tilbehør til E71 – part I

Jeg har besluttet mig for at lave en lille artikel serie om diverse tilbehør til Nokia E71. Det tilbehør jeg kigger på er som regel ikke noget jeg har testet, men blot fundet på nettet.

187219152_oDet første stykke tilbehør jeg har kigget på, er et såkaldt hard case cover, altså en slags beskyttelses ‘kasse’. Der findes rigtig mange hard og soft covers til E71, men jeg synes absolut at det her ligner noget af det bedre. For det første beskytter denne kasse også skærmen som er ret modtagelig over for ridser og for det andet så kan jeg ret godt lide designet på dette cover. Jeg synes den giver telefonen et lidt råt, men stadig elegant udseende.

Ifølge sælgeren er coveret præcisions maskinfremstillet så det passer perfekt til E71 og de er lavet huller således at man kan komme til alle stik-indgange og knapper på telefonen. Og som en lille bonus får man en meget, meget fesen håndleds rem med i købet 🙂

Man kan erhverve sig dette cover til under 50 kroner inkl. forsendelse og til den pris må jeg indrømme at jeg overvejer at bestille et bare for at se det.

Du kan se mere eller bestille her: Hard Case

~ af e71freak på 23. december 2008.

En kommentar to “Tilbehør til E71 – part I”

  1. Dejligt cover – men dit link linker ikke længere til produktet.
    Har du nogen anelse om hvor det fås ?

Skriv et svar

 
