Vufone – ikke bare backup

Der er efterhånden ikke mangel på hjemmeside der tilbyde backup af dine telefon data, men nu er jeg væltet over en side som skiller sig lidt ud – på den gode måde vel at mærke.

vufone

Siden hedder Vufone og tilbyder udover det gængse sms-,  kontakt- og kalender-backup en række andre fede ting. Du kan fx. automatisk få Vufone til at synkronisere med både Outlook og dine Google Calender og Google Contacts, få den til at sende dine billede på telefonen direkte til Facebook, Picasa eller Flickr, lave backup af alle dine ringetoner, mp3 filer, dokumenter og videofiler.

Alle disse dejlige værktøjer er samlet i et lækkert og enkelt brugerinterface. Og hvad der er endnu vigtigere: Det fungerer! Det kører ganske enkelt bare rigtig, rigtig godt og det er meget enkelt at sætte op. Vufone er klart den bedste telefon-backup service jeg endnu har prøvet.

~ af e71freak på 10. februar 2009.

2 kommentarer to “Vufone – ikke bare backup”

  1. Umiddelbart ser det godt ud. Men synes ikke det virker fantastisk!
    Har problemer med det ikke synkronisere min kalender. Den udelader en del aftaler.

  2. Jeg synes ikke jeg har oplevet at den har udeladt nogle aftaler. Den fuckede en lille smule med mine kontakter da en del af mine gmail kontakter hed det samme som mine kontakter i telefonen, men det var hurtig fixet.

    Jeg er iøvrigt vild med den Firefox add-on der gør at man kan højreklikke på billeder på nettet og så få dem på telefonen asap. Det er ret cool.

Skriv et svar

 
