Kommer der aldrig mere her?

Uhh jeg ved det ikke 🙂 Men jeg er blevet tilbudt at skrive lidt artikler på drengerøvssiden Pimpdaddy.dk så tjek evt den her:

www.pimpdaddy.dk

~ af e71freak på 8. juni 2009.

En kommentar to “Kommer der aldrig mere her?”

  1. Da jeg er kommet over drengerøvsstadiet, holder jeg mig til de mere seriøse blogs.. 😉
    Håber der er lidt mere af det her. 🙂
    Kan du, hr. redaktør, fortælle mig, om jeg kan installere skype på min E71?
    Eller er det ikke S60-understøttet?

Skriv et svar

 
